تحقیق تاثیر وسایل کمک آموزشی در تدریس

دسته بندي : علوم انسانی » روابط عمومی
توضیحات:
دانلود تحقیق با موضوع تاثیر وسایل کمک آموزشی در تدریس،
در قالب doc و در 15 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
امروزه بر خلاف حتی یک قرن پیش، آموزش بدون توجه به علاقه و رغبت بی‌معنی است.
بدین معنی که اگر فراگیر علاقه‌ای به یادگیری و آموزش نداشته باشد شاید بتوان گفت که همة تلاشهای معلم، مدیر و سایر دستگاههای ذیربط جهت ایجاد تغییر در رفتار فراگیر، بی‌تأثیر خواهد بود.
با توجه به اینکه آنچه می‌تواند در فراگیر علاقه و رغبت ایجاد کند، آزمایشگاهها، کتابخانه و وسایل کمک آموزشی (سمعی و بصری) است پس بنابراین پرداختن به این موارد خالی از لطف نخواهد بود.
اینکه منابع ذکر شدة فوق تا چه اندازه در یادگیری دانش‌آموزان و به تبع آن در پیشرفت تحصیلی آنان تأثیر دارد، موضوعی است که این تحقیق در پی پاسخ به آن است.
تعیین اینکه استفاده از این وسایل از نظر معلمان و دانش‌آموزان تا چه حد در پیشرفت تحصیلی فراگیران تأثیر دارد، می‌تواند راهی فراروی معلمان و دست اندرکاران دستگاه آموزش و پرورش قرار دهد که تا حدود زیادی موفقیت دانش‌آموزان و پیشرفت تحصیلی آنان را تضمین کند. بنابراین در دنیائی که هر روز تغییر و تحولاتی شگرف در زمینه نظریه‌های آموزشی و یادگیری بوقوع می‌پیوندند، لازم است مسئولین و دست اندرکاران برای استفاده علمی از آنها و نمود عینی و عملی دادن به پیشرفت‌های موجود در نظریات، از شکل‌های عینی یافته آنها استفاده کنند. شکلهای عینی یافته‌های آنها همان وسایل آموزشی هستند که کار آموزشی و یادگیری را آسان می‌سازند و نقش حیاتی در جریان تحصیل دانش‌آموزان دارند. بنابراین پرداختن به آن می‌تواند در حیات آموزش و پرورش کشور تأثیر داشته باشد.
و . . .


فهرست مطالب:
1.    مقدمه
2.    بیان مسئله
3.    فرضیه‌ها یا سئوالات پژوهشی
4.    عمده‌ترين دلايل  عدم استفاده از وسايل كمك آموزشي
5.    راه‌كارها و پيش نهادها
6.    منابع
دسته بندی: علوم انسانی » روابط عمومی

تعداد مشاهده: 3705 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:41 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب doc و در 15 صفحه، قابل ویرایش.