فصل اول : نقش مديريت خريد و تداركات در بازارگاني و اقتصاد ايران
فصل دوم : نقش مديريت خريد و تداركات در يك سازمان و توليدي
فصل سوم : كيفيت كالا، خصوصيات ويژه و استانداردهادر مديريت خريد و روشهاي مطلوب به منظور اخذ كالاها با كيفيت مندرج در قراردادها
فصل چهارم : شناخت، ارزيابي و انتخاب منابع عرضه كننده كالاها و نكات اختصاصي در مورد خريدهاي دولتي و تعاوني در مديريت خريد
فصل پنجم : چگونگي مذاكره با فروشندگان در مديريت خريد
فصل ششم : مراحل و عمليات ، مدارك و اسناد و سازمانها و مقررات درگير در امر مديريت خريد
فصل هفتم : مديريت انبارداري
فصل هشتم : نظامهاي توزيع
تعداد مشاهده: 1827 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 200
حجم فایل:3,182 کیلوبایت