پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی تالیف دکتر میرزا حسن حسینی

دسته بندي : علوم انسانی » حسابداری
دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی تالیف دکتر میرزا حسن حسینی،
فرمت فایل : پاورپوینت ( PPT ) قابل ویرایش.
تعداد اسلاید : 293


بخشی از متن این پاورپوینت :
هدف كلي اين فصل،‌ آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بين‌المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو كمك مي‌كند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بين‌المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه‌كردن اطلاعات در مورد اينكه چه اتفاقي در بازار بين‌المللي مي‌افتد و با كمك آن‌ها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام مي‌رسد.

از شما انتظار مي‌رود پس از مطالعه اين فصل بتوانيد:

مفاهيم بازاريابي را تعريف كنيد
بازاريابي بين‌المللي را تعريف كنيد.
تفاوت بازاريابي بين‌المللي را با بازاريابي داخلي بيان كنيد.
بازاريابي تطبيقي را شرح دهيد.
بازاريابي بين‌المللي و سطوح رقابت را شرح دهيد.
عناصر مزيت استراتژيك را نام ببريد.
عوامل محيطي بازاريابي بين‌المللي را شرح دهيد.
هدف بازاريابي ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درك مشتري به نحوي است كه كالا يا خدمت ارايه شده دقيقاً متناسب باشد، به طريقي كه كالا يا خدمات با نيازهاي او منطبق گردد و كالاهاي خود را به فروش رساند
عبارت است از مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي انساني و اقتصادي هدايت شده در جهت ارضاي نيازها و خواسته‌هاي افراد جامعه
عبارت است از بازاريابي كالا و خدمات در بيش از يك كشور كه شامل صدور كالا از كشوري به كشور ديگر مي‌باشد.
با استفاده از اصول علمي به چه سولاتي مي‌توان پاسخ داد؟
چگونه مي‌توان توليدات يا خدمات مناسب بازاريابي بين‌المللي را شناخت؟

چه نوع قضاوتي لازم است يا لازم خواهد بود؟

چه رفتاري از طريق رقباي جهاني انتظار مي‌رود؟

گزينه‌هاي استراتژيك جهاني كدامند؟
دسته بندی: علوم انسانی » حسابداری

تعداد مشاهده: 1853 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 293

حجم فایل:1,934 کیلوبایت

 قیمت: 65,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 293 اسلاید، قابل ویرایش.